ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

PODUSZKA AIR BAG PEUGEOT 406.

1. SZYBA PRZÓD VW GOLF V PLUS SENSOR DESZCZU.
2. COROLLA 98R. E11 1.4 16.V POMPA WSPOMAGANIA.
3. DRĄŻEK KIEROWNICZY GRANDE PUNTO 1,4 16V 5D 09R.
4. AUDI 80 100 C4 A4 A6 SILNIK 2.6 V6 ABC.
5. SKF LOZYSKO TYL LEON TOLEDO OCTAVIA VW GOLF IV.
6. TOYOTA COROLLA E12 05R MAGLOWNICA CZĘŚĆ SAMOCHODOWA CZESC EUR.
7. LAMPA TYLNA LEWA AUDI A4 A 4 SEDAN 00-04R DYMIONA.
8. VOLKSWAGEN LUPO LICZNIK 1.4 16V.
9. CHŁODNICA WODY + OBUDOWA TOYOTA SUPRA 3.0 1994.
10. ZAWIAS MASKI SILNIKA SIŁOWNIK VW PASSAT B5 SEDAN.
11. PODUSZKA AIR BAG PEUGEOT 406.
12. KOŁPAKI FIAT 14'' CZARNE DOBLO PUNTO BRAVO WZÓR4.
13. MERCEDES W210 W 210 E 3.0 TD AMORTYZATOR T P.
14. WYCIERACZKI BOSCH 450S RENAULT 5 CLIO 1 TRAFIC.
15. BŁOTNIK TYŁ PRAWY FIAT 126P FL.
16. VW T5 ZAWOR PODCISNIENIA 1J0906627C.
17. FELGI ALU ADVANTI ADV 50C 6,5X15 4X100.
18. ROLKA NAP. OSP. FORD MUSTANG 3,8 94-03.
19. MITSUBISHI LANCER COLT LEWA 90-93.
20. GÓRNY SWORZEŃ PRZEDNI L200 L-200 2.5 DID 2006-10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz