ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

STEROWNIK MODUŁ KOMFORT VW T4 7D0959800B.

1. ORYGINALNE FOTELE NIEMIECKIE VOLVO C30 CZARNE.
2. TOYOTA AYGO OD 2005R.DYWANIK/MATA BAGAZNIKA.
3. BŁOTNIKI LIP DO SEATA CORDOBY 94R.
4. MB E S C KL. W210 W202 W140 3.2 SKRZYNIA AUTOMAT.
5. MAZDA 5 FOTELE PODŁOGOWE Z BURTĄ.
6. LAGUNA II ZDERZAK PRZEDNI Z HALOGENAMI.
7. SPRĘŻYNY VW BORA VW GOLF IV TYŁ MONROE.
8. DRZWI TYŁ LEWE W124 MERCEDES KOMBI.
9. KLOCKI TOYOTA CARINA CELICA CORONA,NK,NOWE,KRK.
10. VW GOLF IV LEON TOLEDO II BORA 1.4 PRZEPUSTNICA.
11. PIERŚCIENIE RENAULT CLIO KANGOO 1.5 DCI K9K.
12. RAMKI RAMKA REFLETORA FIAT 126P.
13. ORYGINALNE FOTELE NIEMIECKIE VOLVO S40 DO 2004 R.
14. PRZEDNIE PRAWE DRZWI AUDI A3 A-4 8P4 2008 2009.
15. STEROWNIK MODUŁ KOMFORT VW T4 7D0959800B.
16. DESKA KONSOLA DUŁ DESKI TOYOTA COROLLA VERSO 2005.
17. HYUNDAI GALLOPER LONG 2.5TDI PODSUFITKA.
18. AUTOALARM + SCYZORYK VW SEAT AUDI SKODA.
19. FIESTA MK6 FUSION PODUSZKA AIRBAG BOCZNA W FOTEL.
20. SZKŁO HALOGENU SCANIA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz