ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

DRĄŻEK KIEROWNICZY BUICK PARK AVENUE RANDEZVOUS.

1. OSŁONA SINIKA VW GOLF VW TOURAN 1.9.
2. LAPA PODUSZKA SKRZYNI LEWA KIA RIO 2008R 1,4.
3. DRĄŻEK KIEROWNICZY BUICK PARK AVENUE RANDEZVOUS.
4. TAPICERKA BOCZEK PT MAREA BRAVO 97R.
5. KOMPUTER STEROWNIK SILNIKA ALFA 156 JTD / 1.8 TS.
6. BMW E60 E61 STEROWNIK SILNIKA 08R 2.0D M47 166PS.
7. POMPA PALIWA 2.0 16V PEUGEOT 307.
8. MATA BAGAŻNIKOWA -OPEL INSIGNIA SEDAN,HB+.
9. SKODA OCTAVIA 2 LICZNIK.
10. PRZEDNI PRAWY WAHACZ VOLKSWAGEN TOURAN 1.9 TDI.
11. MERCEDES W140 S420 420 4.2 S-KLASA ALTERNATOR.
12. KOLEKTOR WYDECHOWY MAZDA 121 1992R 1,3 16V.
13. RURA WĄŻ PRZEWÓD BMW E60 E61.
14. CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA VW AUDI 06B906051.
15. KLAMKA ZEWNĘTRZNA PRAWA PRZEDNIA DAEWOO NUBIRA.
16. SANKI WÓZEK TRAWERS PRZÓD FIAT PUNTO II 2 00 RD.
17. ATRAPA GRILL NISSAN PATROL GR ORGINAŁ NOWY.
18. OPEL VIVARO 01.01-12.06 MIGACZ BOCZNY PRAWY DYMI..
19. ZAŚLEPKA ZDERZAKA OPEL ASTRA IV J PRZÓD.
20. LINKI ZMIANY BIEGÓW KOMPLET LINKA SKRZYNI PANDA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz