ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

PIASTA PRZEDNA IVECO STRALIS.

1. SUZUKI GRAND VITARA PODUSZKI KOMPLET AIRBAG.
2. OPEL VECTRA B 95-99 ATRAPA GRILL BEZ LOGO OD FK.
3. OWIEWKI NISSAN X-TRAIL5D 01R.-09.07R.PRZ-TYL HEKO.
4. KOŁA FELGI OPONY PAJERO 15''.
5. SKODA ROOMSTER ROMSTER PDC ZDERZAK TYŁ.
6. BMW E65 ANTENOWY WZMACNIACZ E66.
7. LICZNIK Z OBROTOMIERZEM FORD ESCORT 93R 1,6B.
8. USZCZELKA KAROSERYJNA PEUGEOT 406 LIFT MAZ..
9. FORD PROBE 93 ROK ROZRUSZNIK.
10. ROLETA BAGAZNIKA AUDI A4 KOMBI CZARNA.
11. WAHACZ SPRINTER LT LEWY MERCEDES.
12. OPEL CORSA C SZYBA DRZWI TYLNIA PRAWA LEWA 5 D.
13. PIASTA PRZEDNA IVECO STRALIS.
14. WLOT POWIETRZA TUNEL KRATA MERCEDES 210 LIFTING.
15. TOYOTA COROLLA VERSO 04-09 PRZEWÓD KLIMY.
16. DYSTANSE 15 MM 4X100 OD JURY.
17. MISKA OLEJU MERCEDES W124 DO SKRYZNI BIEGW AUTOMAT.
18. KOMPUTER SILNIKA OPEL VECTRA C Z22YH DIRECT.
19. MITSUBISHI CARISMA LANCER 95-6/99 REFLEKTOR LAMPA.
20. FOTELE WELUROWE AUDI A3 ZE STOPERAMI SERWISOWE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz