ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

KOMPUTER SILNIKA FGP YU CORSA C COMBO C 1.3 CDTI.

1. ROZDZIELACZ ROZGALEZNIK GNIAZDA ZAPALNICZKI 3X+USB.
2. POMPA HAMULCOWA+SERWO FIAT SEICENTO 900 99R.
3. POMPY PALIWA DO FORD ESCORT 1.8 16V.
4. CZUJNIK PARKOWANIA PARKTRONIC Z WYSWIETLACZEM.
5. ZAWIAS DRZWI TYLNYCH PRAWYCH FORD FOCUS MK1 COMBI.
6. KOMPUTER SILNIKA FGP YU CORSA C COMBO C 1.3 CDTI.
8. RENAULT CLIO I 1 1.8 LINKA OBROTOMIERZA IMPULSATOR.
9. GŁOWICA HONDA CRX 1.6 16V.
10. DYWANIK WELUROWY- MERCEDES E.KL W 211 +STP+GTS.
11. CHRYSLER PT CRUISER 01 ĆWIARTKA LEWY TYŁ TYLA.
12. MODUL VW SHARAN ALHAMBRA GALAXY MULTIFUNKCJA.
13. WTRYSKIWACZE MERCEDES 190 W201 201 BENZYNA.
14. OMEGA ZACISKI PRZÓD 2.3 TD KOMBI 91R INNE.
15. AUDI A8 04R. MASKA,ZDERZAK,BELKA,LAMPY PRZÓD.
16. TRAWERZ NOWE VITO 639 POD SKRZYNIE BIEGÓW PODUSZK.
17. MAZDA 2 NOWY MODEL SPREZYNY TYLNE.
18. KOŁO FELGA Z OPONĄ SPRINTER 15"195 BLIŹNIAK.
19. MECHANIZM HAMULCA RĘCZNEGO EUROPA SPRINTER 95-06.
20. RURA WLEWU PALIWA DO ZBIORNIKA SPRINTER 95-06.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz