>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.
PEUGEOT BOXER /JUMPER, DUCATO - KIEROWNICA AIRBAG.
1. WAŁEK WAŁKI WYRÓWNOWAŻAJĄCE ALFA ROMEO 156 2.0 TS.
2. NISSAN PRIMERA DRZWI.
3. NISSAN PRIMERA DRZWI.
4. NISSAN SUNNY DRZWI.
5. WYCIERACZKI VALEO PŁASKIE BMW M3 E36 1991-2000.
6. PODNOŚNIK SZYBY NISSAN NAVARA D40 2006.
7. LAND ROVER DISCOVERY TD5 OSLONA DEKIEL POKRYWA.
8. MOST TYŁ MAN 8-153.
9. MOST TYŁ MERCEDES SPRINTER 2.9 TD 1997R.
10. NISSAN 200 SX SKRZYNIA BIEGÓW IGIELKA.
11. PEUGEOT BOXER /JUMPER, DUCATO - KIEROWNICA AIRBAG.
12. PEUGEOT BOXER /JUMPER, DUCATO/ - KANAPA FOTEL.
13. HYUNDAI TUCSON WŁĄCZNIK HALOGENÓW PRZECIWMGIELNYCH.
14. PEUGEOT 406 2.0 HDI 1999R PANEL STEROWANIA.
15. PEUGEOT BOXER /JUMPER, DUCATO -WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ.
16. PEUGEOT BOXER /JUMPER, DUCATO -LAMPA PRZEDNIA.
17. OWIEWKA DACHOWA SCANIA.
18. OPEL VECTRA B DRZWI PRAWE LEWE TYŁ LUB PRZÓD.
19. PEUGEOT BOXER /JUMPER, DUCATO/ - DZRWI TYŁ.
20. OPEL ASTRA II 99R DRZWI KIEROWCY SZROT.
21. OPEL ASTRA II 99R DRZWI LEWY TYŁ SZROT.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz