ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

ZAWIESZENIE GWINTOWANE VW POLO 6N2 99-01 OD MTS.

1. RENAULT MASTER II - PAS BEZPIECZEŃSTWA ZWIJACZ.
2. ZAWIESZENIE GWINTOWANE SKODA OCTAVIA I 97+ OD MTS.
3. AUDI TT N.M MASKA.
4. AUDI A3 2003 -2005 LAMPY PRZÓD.
5. GOLF 3 1.9 TDI CHLODNICA INTERCOOLERA RURA.
6. TERMOSTAT VW TOURAN TRANSPORTER VENTO BENZDIESEL.
7. AUDI 100 1993 2,4D ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY.
8. HONDA LEGEND OD 2006 BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
9. FORD FOCUS I,ZAMEK POKRYWY TYLNEJ 99-04.
10. WĄŻ RURA WODY CHŁODNICY HONDA ACCORD 2.2 I-DTEC.
11. ZAWIESZENIE GWINTOWANE VW POLO 6N2 99-01 OD MTS.
12. REDUKTOR NAPIĘCIA, PRZESYŁKA.
13. AUDI A4 B6 ZWROTNICA.
14. SKRZYNIA BIEGÓW-OPEL F 15-ROZBIORKA.
15. PROG MERCEDES C-KLASSE (W203) 00-07 LEWA.
16. TOYOTA FELGI STALOWE 5X100 ET39 R15 AUTO.
17. WĄŻ WODY CHŁODNICY HONDA ACCORD 2.2 I-DTEC.
18. HONDA ACCORD SEDAN OD 08 BAGAŻNIK - MATA OCHRONNA.
19. FORD MAVERICK 2.7 TD OSŁONA WENTYLATORA.
20. ZAWIESZENIE GWINTOWANE BMW E36 06/92+ MTS-TECHNIK.
21. LISTWA PROGOWA MERCEDES 207-410 77-95 PRAWA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz