ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

FILTR OLEJU FILTRON OC601 - AUTO.

Numer / Nazwa części:
1. HONDA CBR 600 F4I KOLEKTOR WYDECHU.
2. TAPICERKA BOCZEK BAGAZNIKA LEWA TYLNY AUDI A4 B5.
3. AMORTYZATOR MONROE BMW 1 E81 E87 2004- PRZÓD.
5. VW PASSAT B5 1.9 TDI 1999 - RURA / PRZEWÓD.
6. FILTR OLEJU FILTRON OC601 - AUTO.
8. NOWE PRZEWODY ZAPŁONOWE RENAULT MEGANE 2.0.
10. CITROEN XSARA, PICASSO MASKA SIŁOWNIK 100%SPRAWNE.
11. CITROEN C3 /1,4I / SANKI WÓZEK KOŁYSKA.
12. TARCZA HAMULCOWA PRZÓD CAMRY AVALON SOLARA SIENNA.
14. FORD FOCUS KOMBI 04-08DYWANIK MATA BAGAŻNIKA NOWA.
15. ROZRUSZNIK FIAT PUNTO SIENA 63101008.
16. GOLF VI / PASSAT / OCTAVIA / ZB. SPRYSKIWACZY.
17. CORSA B BŁOTNIK PRAWY PRAWA STRONA.
19. PEUGEOT 207 / 1,6 HDI / WAHACZ LEWY.
20. CITROEN C3 /1,4I / KOMPLETNY PRAWY MCPERSON.
21. RENAULT LAGUNA / FELGI / 17" / + CZUJNIKI.
22. CITROEN C3 / 1.4 I / SONDA LAMBDA.
23. 12 X 4 MITAS B1 4PR - 2SZT.+ 3 DĘTKI.