ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

WAHACZ OPEL ASTRA II 2.0 DTL.

1. SILNICZEK MECHANIZM WYCIERACZEK CLIO 2 II AUTO.
2. PLS24B ROZDZIELACZ 3 X GNIAZDA ZAPALNICZKI + USB.
3. HONDA CIVIC 96R 1,4 FILTR POWIETRZA.
4. BŁOTNIK TYŁ TYLNY VW TOURAN 03-10 ORGINAŁ.
5. CHŁODNICA POWIETRZA RENAULT MIDLINER 6.2 TD S150.
6. LUSTERKO WEWNĘTRZNE OPEL ASTRA II.
7. PODSUFITKA OPEL ASTRA G II HB 5 DRZWI.
8. ZACISK HAMULCOWY OPEL ASTRA II 2.0 DTL.
9. OPEL ASTRA II 2.0 DTL 99 TLOKI.
10. WAŁ KORBOWY OPEL 2.0 DTL ASTRA II 99R.
11. TYLNA BELKA OŚ OPEL ASTRA II G 00R.KOMBI ABS.
13. WAHACZ OPEL ASTRA II 2.0 DTL.
14. AMORTYZATOR +SPREZYNA OPEL ASTRA 2.0 DTL 99R.
15. OPEL ASTRA II 2 G DACH CHBACK 5 DRZWI.
16. SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW OPEL ASTRA II G 2.0 DTL.
17. INTERCOOLER OPEL OMEGA A.
18. PUNTO II TYLNA PRAWA LEWA CWIARTKA TYLNY BLOTNIK.
19. DRZWI PRZÓD PRZEDNIE NISSAN MICRA K11 3D LIFT.
20. REFLEKTOR PRAWY LEXUS RX300/330 1997-2003.