ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

Herbata zielona i jej zalety

A: bo herbatę trzeba umieć zaparzyć prawidłowo
B: mam sentyment do herbaty miętowej ze świeżej mięty
płynny: zawsze zapominam czy jak długo parzyć zieloną to usypia
A: prawidłowo zieloną należy parzyć 4 min
płynny: i wtedy pobudza czy uspokaja?
A: jak długo to pobudza chyba
płynny: bo słyszałem ze w zależności od czasu parzenia działa właśnie tak skrajnie
płynny: no nie wiem właśnie, zapomniałem
A: dobrze słyszałeś
płynny: a jak mówisz chyba to nie mówisz na bank
A: ja parzę 4 min
A: i pije gdy jest gorąca
płynny: i jesteś ospała czy pobudzona?
A: czuje się dobrze