ABS 2E jest diagnozowany w moim samochodzie od 1992 rok więc raczej trzeba sprawdzać układ manualnie . Można zacząć od czujników z przodu, w których często pękają przewody co jest akurat proste do naprawy. Wystarczy wymiana kabla, która uchroni nas przed wymianą czujnika. Trzeba jednak sprawdzić czy czujniki z przodu nie mają przypadkiem przebicia do masy, co jest popularne w tym roczniku ( oporność czujnika około 1,6 k ohm przebicie sprawdzać miernikiem na 20 M ohm - powinno nic nie być) . Jeśli jest przejście do masy - czujnik oraz jego stopka nadają się do wymiany. Przebicie do masy albo uszkodzenie kabla powoduje przekłamanie a sterownik znacząco wydłuża drogę hamowania ( wibrowanie i skakanie pedału jest naturalne w ABS-ie), jeśli przekłamanie jest nieduże, to układ zachowuje się j.w. a gdy przekroczy wartość krytyczną to ABS wyłącza się i jest normalny układ hamulcowy.

Filozofia

mój.. idealistyczny bez przyszłościowy jeśli chodzi o współczesny materializm.. określając ogólnikowo bo oczywiście można zostać spoko filozofem pisać knigi jakieś artykuły do prasy itp itd i zgarniać hajs. ale to już zależy od zapału… a rozmowy takie filozoficzne to występują wtedy jak rozmawiamy miedzy sobą, bądź tez spontanicznie bądź przy libacjach dosyć częstych.

Ogrzewanie

u mnie nagrzane odświętnie w mieszkaniu. nie grzejemy często bo na prąd jest piec i trochę lipa..